Strony, sklepy internetowe Lublin, Warszawa - Projektujemy, tworzymy, Drukarnia Lublin

Profesjonalne

Strony i Sklepy WWW

dla Twojej firmy

Pozycjonowanie

W ogólnoświatowej sieci komputerowej znajdują się niezliczone formy reklamy. Jak nie utonąć w morzu ofert konkurencyjnych firm?

Polecamy Państwu skuteczne pozycjonowanie sklepów i stron internetowych.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych

To ukryta, lecz niezwykle efektywna metoda promocji, polegająca na osiąganiu jak najwyższych pozycji w rankingach wyszukiwarek internetowych.

Klient sam decyduje jakich produktów czy jakiego typu usług najbardziej potrzebuje – wpisuje zatem daną frazę do wyszukiwarki internetowej. Ona zwraca mu natomiast gotowe odpowiedzi na jego zapytanie. Patrząc na pierwsze pozycje wyszukiwania z reguły dostaje to, o co mu chodzi. Zadbajmy więc, aby na tym miejscu znalazła się Twoja firma!

Nasza firma informatyczna mieszcząca się w Lublinie oferuje indywidualne podejście do każdego Klienta. Wraz z rozpoczęciem współpracy udostępniamy Państwu raporty i statystyki, a także monitoring pozycji strony www. Ze statystyk udostępnionych przez Google dowiesz się m.in.:

  • ile osób odwiedza Twoją stronę korzystając z wyszukiwarek,
  • porównasz liczbę odwiedzin i konwersje każdej z fraz.

Dzięki tym przejrzystym informacjom będziesz mógł przekonać się, że dzięki pozycjonowaniu naprawdę zarabiasz! Pozycjonowanie to jedynie kilka kroków do sukcesu!

Skuteczne pozycjonowanie sklepów i stron www

SEO to wszystkie działania mające na celu poprawienie pozycji strony internetowej lub strony www w wynikach wyszukiwania. W skład SEO wchodzi m.in.:

  • dobór słów/fraz kluczowych,
  • optymalizacja kodu strony www,
  • zwiększenie Link Popularity,
  • PageRank strony
  • oraz inne czynniki mające wpływ na pozycję strony lub e-sklepu w wynikach wyszukiwania.

SEM – Search Engine Marketing

SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach. Jest to ogół działań promocyjnych (w tym kampanie linków sponsorowanych, odpowiednia retoryka i wygląd graficzny strony), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania wybranych słów / fraz kluczowych, wpisywanych przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Linki sponsorowane

Stale rosnąca popularność Internetu w Polsce spowodowała olbrzymi rozwój serwisów prowadzonych przez podmioty gospodarcze. Coraz większe środki przeznaczone na reklamę w budżetach przedsiębiorstw znajdują swoje miejsce w rubryce – Internet. Trudno dziś wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę bez własnej, odpowiednio „zbudowanej i prowadzonej witryny internetowej”. Trudno też wyobrazić sobie dobrze rozwinięty serwis bez jego odpowiedniej, czyli skutecznej promocji. Fakty te przyczyniły się do wyodrębnienia nowej specjalizacji w dziedzinie marketingu, a mianowicie – marketingu internetowego.

Reklama w Google – co to jest?

Szczególne miejsce w dziedzinie marketingu od pewnego czasu zajmuje marketing internetowy. Sytuacja ta wiąże się z niezwykle dynamicznym rozwojem ogólnoświatowej sieci komputerowej. Wyszukiwarka Google generuje ponad 80% światowego ruchu w Internecie. W praktyce oznacza to, że zdecydowana większość osób poszukujących określonych treści posługuje się wyszukiwarką Google.

Najbardziej powszechną formą reklamy w Google (Google Adwords) jest reklama tekstowa. Google wyświetla ją w postaci tekstowych linków (tzw. linków sponsorowanych) umieszczonych po prawej stronie wyników wyszukiwania lub bezpośrednio nad wynikami wyszukiwania na żółtym tle lub w specjalnych obszarach reklamowych stron należących do Google Network.

Reklama wyświetlana jest zgodnie z zaplanowanymi parametrami kampanii, tzn.:

  • słowa i frazy wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę,
  • harmonogram kampanii,
  • dzienny budżet,
  • wysokość oferowanego kosztu za kliknięcie, jaki gotowy jest ponieść reklamodawca,
  • lokalizacja itp.

Z naszych dotychczasowych analiz wynika, że użytkownicy klikający w linki sponsorowane spędzają na docelowej stronie ok. 20–25% czasu więcej i oglądają ok. 25% podstron więcej.

Agencja interaktywna reklama promocja Lublin

Jeżeli są Państwo zainteresowani uzyskaniem szczegółowych informacji na temat pozycjonowania, zapraszamy do naszej siedziby – Lublin, ul. Szczecińska 14. Pozostałe formy kontaktu dostępne są w dziale Kontakt. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy ewentualne wątpliwości, wskażemy najlepsze i najbardziej optymalne rozwiązania. Jesteśmy przekonani, że spełnimy Państwa oczekiwania w najszerszym zakresie.